Danas možda dobro baratamo sa haljinama na bretelice i ogrlicama sa priveznicama za tetovaže, ali postoji još jedan ’90s trend koji ćemo još dugo usavršavati: ulična moda.
To je kombinacija prevelikih silueta, ukrasnih detalja (zamislite nakit i veštačko krzno) i povremenog otkrivanja kože – tehnika oblačenja koja istovremeno izgleda opušteno i složeno.
Naravno, većina nas ima neke ključne komade – duksericu, crop top, patike, bomber jaknu. Ali kada je u pitanju njihovo kombinovanje na način koji više liči Nedelji mode nego brzoj šetnji do prodavnice, okrećemo se veštinama kombinovanja.
Ulična moda često uključuje opuštene pantalone, plantalone sa dzepovima, veliku spoljnu odeću, majice sa motivima bendova koje sežu do bedara i suptilni nakit. Ova magična kombinacija stvara stil koji je istovremeno opušten i atraktivan, sa isticanjem seksepila širokih pantalona i samopouzdanjem u izgledu, čak i kada se nosi trenerka. Ovaj stil donosi ozbiljnu uličnu reputaciju.
Ulična moda je poznat stil koji je veoma popularan među mlađom generacijom. Nije iznenađujuće što postoji hiljade brendova ulične mode.
Neki brendovi ulične mode su više luksuznog karaktera, dok su drugi brendovi pristupačniji.
Mnogi ljudi zapravo vole stil ulične mode, ali ga ne nose; drugi bi želeli da ga nose, ali ne znaju baš kako. Iako je ovo hrabar i jedinstven način oblačenja, ulična moda je takođe veoma moderna i prilagodljiva, odgovarajući mnogim grupama ljudi.
Različiti brendovi sarađuju sa popularnim umetnicima, kreativcima i uticajnim osobama kako bi ovaj modni stil približili različitim demografijama šireg javnog mnjenja, uključujući i one koji se ne smatraju mladima – već sebe doživljavaju kao odrasle osobe.
Urban Streetwear
Zapravo, svi smo upoznati sa pametno-ležernim stilom za kancelariju, ali ulična moda je toliko prilagodljiva da polako ulazi i u kancelarije. U zavisnosti od odećnog kodeksa vaše kancelarije, ljudi sve više počinju nositi uličnu modu kao prihvatljivu opciju za ležerno oblačenje na poslu.
Nisu sve kancelarije zahtevne po pitanju pametno-ležernog stila ili kompletne odevne kombinacije; neke su više nego zadovoljne opuštenim stilom, što je savršen teren za uličnu modu. Mnogi savremeni brendovi ulične mode takođe dizajniraju komade koji su prikladni kako za ležerno oblačenje na poslu, tako i za svakodnevno nošenje.
Način za stilizovanje opušteno-ležernog uličnog izgleda za kancelariju je nositi duksericu ispod bomber jakne kao dodatni sloj. Dodatno, ako nosite pola odela zajedno sa patikama, to je opušteni ulični izgled koji takođe funkcioniše u kancelariji. Još nešto što se nosi u kancelariji su kargo trenerke.
Postoji mnogo varijacija ovog stila koje možete nositi za različite prilike, pa se ne plašite da ga isprobate.
Pravila i Saveti za Nošenje Ulične Mode sa Stilom
Ako volite ovaj modni stil i želite da nosite uličnu modu kako treba, bez obzira na to kako sebe doživljavate – kao odraslu osobu ili mladu dušu, imamo nekoliko korisnih saveta i jednostavan vodič o tome kako se odlično obući u ovom modnom stilu, uključujući i neke od uličnih brendova koje biste trebali pratiti ove godine.
Hajde da odmah pređemo na to…
Pravilo Broj 1: Nosite Luksuzne Materijale
Nekada davno, ljudi su nosili uličnu modu na opušten način po gradskim ulicama, vozeći se na svojim skejtbordima i rolerima. To je bio stil koji nije bio skup, pa ljudima nije smetalo ako se ošteti.
To se od tada promenilo, posebno u poslednjih 15 godina. Premium ulična moda je sada ogroman trend, zbog čega su čak i odrasli podjednako pogodni da nose ovaj stil.
Ulična moda se promenila u pogledu kvaliteta korišćenih materijala, raspona dostupnih stilova i prirode popularnih dizajna. Danas to nije samo skejtborderi koji nose ovaj stil. Ljudi iz svih sfera života nose ovaj stil na ulicama i u svakodnevnim poslovima.
Premiumni brendovi su visoko traženi od strane ljudi koji žele nositi najbolji kvalitet luksuzne ulične mode. Odlučite se za premiumne brendove ako želite osigurati da dobijete najluksuzniju i udobnu uličnu modu. Bathing Ape, Pangaia, Fear of God, Gods Gift i Supreme su neki od vodećih brendova koji nude najluksuzniju uličnu modu.
Na primer, Supreme je jedan od najvećih brendova ulične mode, ako ne i najveći. Čim ljudi vide američki brend za odeću i skejtborde, pretpostavljaju da je skup. Međutim, možete pronaći dobre ponude i pristupačne cene kada kupujete predmete iz zvanične Supreme prodavnice. To su preprodavci koji obično povećavaju cene brendova ulične mode.
Pravilo Broj 2: Izbegavajte Da Budete „Hype Beast“
Dosta ljudi koji nose premium brendove ulične mode često postaju „hype beast“. Ako niste sigurni šta je „hype beast“, to je kada neko nosi odevni brend jer je trenutno popularan. Izbegavajte da budete jedna od tih osoba, jer takvi trendovi brzo mogu izaći iz mode.
Fear of God Essentials je tipična „hype beast“ ulična moda trenutno, jer je pristupačna i trenutno popularna. Nemojte se plašiti da nosite modne brendove koji se retko pojavljuju u medijima. Težite da budete drugačiji. To će vas izdvojiti od ostalih.
Još jedna stvar koju treba spomenuti u vezi sa „hype beast“ pojavom je da ćete često primetiti tinejdžere kako nose određene brendove. Ako nosite brendove koje niko nije čuo i koji su inovativniji, stilizovaćete to mnogo bolje od onih koji prate trendove.
Jedan savet koji vam možemo dati je da nosite ulične brendove koji ne ističu svoj logo na svakom komadu odeće. Izaberite više savremene, manje samopromotivne brendove.
Srećom, postoji mnogo brendova koji teže ovakvom pristupu brendiranju. Ako nosite ove brendove, privući ćete puno pažnje i pitati će vas koje brendove nosite.
Pravilo Broj 3: Obratite Pažnju na Obuću
Sledeće pravilo je jednostavno za pratiti – obratite pažnju na obuću. Obuća je standardni merilac za uličnu modu. Ako nosite farmerke sa prevelikom majicom i dobrom parom patika, imate dobar ulični autfit.
Nike je popularan brend kada je u pitanju savremena urbana obuća. Drugi veliki brend obuće je Adidas, koji dizajnira dobru obuću za ljubitelje ulične mode. Takođe razmotrite i druge manje brendove koji se fokusiraju na kvalitet umesto samo na velike modne brendove.
Opšte uzevši, savetovali bismo vam da izbegavate veoma jedinstvene dizajne obuće koji nisu konvencionalni kada nosite uličnu modu.
Pravilo Broj 4: Nosite široku odeću
Široka odeća je sinonim za uličnu modu. Tinejdžeri obično nose preveliku odeću jer im nije potrebno razmatrati njihovu građu.
Međutim, ako ste odrasla osoba i imate telo kao „tata“, morate razmotriti dizajn i prilagođavanje vaše ulične odeće. Pokušajte nositi odeću koja odgovara vašoj figuri ako želite da izgleda kako treba. Ovo nije samo stvar ulične mode; važno je i kod svih drugih stilova oblačenja.
Što se tiče donjeg dela tela, ne morate previše brinuti o tome, jer je relativno lako pronaći odgovarajuću veličinu. Međutim, što se tiče gornjeg dela tela, to može biti teže jer se ljudski gornji delovi tela značajno razlikuju.
Posvetite vreme da pronađete ulične dizajne odeće umerene ili blago labave otvorenosti koji savršeno odgovaraju vašoj veličini i obliku tela.
Pravilo Broj 5: Držite Stvari Jednostavnim
Kao što je već pomenuto, postoje mnogi brendovi ulične mode i dizajni koji su prikladni za različite grupe ljudi i situacije, uključujući opuštenu odeću za kancelariju. Najlakši i najbolji pristup uličnoj modi za svakoga je da držite stvari jednostavnim – nemojte previše razmišljati o svakom komadu.
To znači da ne morate u potpunosti izražavati svaki pojedinačni komad ulične odeće, niti se truditi da svaki komad odeće bude luksuzan ili od velikog brenda. Umesto toga, možete imati samo jedan centralni komad u svom izgledu koji će se istaći, a zatim ciljati na savremenije komade za ostatak kombinacije.
Izbegavajte preterivanje. Ako nosite ulične patike, obucite pantalone bez brenda ili obične trenerke uz njih. Zatim za gornji deo možete nositi belu majicu ili duksericu. Jednostavno je bolje.
Zaključak
Nema razloga zašto ne biste nosili uličnu modu, bez obzira da li ste mlada osoba ili odrasla osoba. Ulična moda više nije stil rezervisan samo za dvadesetogodišnjake. Čak i kada imate trideset ili četrdeset godina, možete nositi uličnu modu. To je stil koji odgovara svim uzrastima kada se pravilno nosi.