Aktuelnosti

Marketing mreža pokrenula akciju #KampanjaNaDar

Marketing mreža je povodom 5. rođendana pokrenula društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar.  Ideja akcije je da se uključe sve zainteresovane agencije koje žele da daju kreativni doprinos zajednici, socijalnim preduzećima i udruženjima.

Marketing mreža je pozvala sve zainteresovane agencije da se uključe u akciju, budu kreativne i predlože socijalno preduzeće kome žele da doniraju kampanju. Pozivu se odazvalo i aktivno se uključilo čak 16 kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji.

Agencije koje su se uključile u akciju #KampanjaNaDar su McCann Beograd, Orange Studio, Fullhouse Ogilvy, Popular, SuperDot, New Media Team, Smart Vision, Havas Adriatic, Mullen Lowe&Friends, Degordian, Fusion Communications, April Studio, Web Media Agency, Red & Rope, Idea+ Communications i Komunikacijski laboratorij.

One će donirati kampanje socijalnim preduzećima Koba Yagi, Eco Beg, Bioidea, DajDaj, Mamin san, Agro Iris, Lice Ulice, udruženjima WWOOF Srbija, Živimo zajedno, Banka hrane, Nepraktična žena, Savezu slepih Srbije, Društvu matematičara Srbije, kao i Univerzitetskoj dečijoj klinci u Tiršovoj.

Kao kreativni partner, kampanju je podržala i agencija za integrisane komunikacije Executive Group koja je osmislila akciju i pomogla u njenoj realizaciji.

Marketing mreža će na festivalu KAKTUS 2017, koji se održava 1. i 2. novembra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu, dodeliti posebno priznanje najuspešnijoj kampanji koja je realizovana u okviru akcije #KampanjaNaDar, a biće organizovana i izložba radova.

Više detalja na sledećem linku.